Entorn i instal·lacions
L’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia està situada a tocar del Parc de Collserola, amb vistes sobre la ciutat de Barcelona, i en contacte amb la natura. Això ens permet conèixer de primera mà els voltants del Parc Natural i programar activitats escolars a l’aire lliure, enmig del bosc i en un entorn verd i saludable.
El centre de Tibidabo
El centre de Tibidabo té dos edificis, amb accés i funcionament independent, encara que adossats l’un a l’altre:
- L’edifici d’Educació Infantil, situat al costat del Parc de la Font del Racó, comprèn les aules corresponents a les quatre línies de 3 i 4 anys que té l’escola, més tots els serveis necessaris per al seu funcionament: pati, menjador, sala de migdiada, sales de psicomotricitat i de jocs, aules de música i les sales de professors i de visites.
- L’edifici de Primària, comprèn les aules corresponents a les sis línies de l’Educació Primària més les quatre aules de 5 anys. A més, té els espais dedicats a patis, cuina i menjador, autocar, gimnàs i vestidors, biblioteca, sales d’informàtica, aules de plàstica i de música, auditoris per a grups reduïts i un altre, remodelat recentment, amb capacitat per a 300 persones.
El centre de Sarrià
El centre de Sarrià té tres edificis adossats. El total d’alumnes és de més d’un miler i consta de 6.000 m2 edificats.
Les dues línies d’alumnes que van al Parvulari de Sarrià s’incorporen al centre de Tibidabo per fer l’Educació Primària.
En el moment del Batxillerat, del qual es fan totes les modalitats, s’hi afegeixen els i les alumnes procedents de l’Escola Avenç, de Sant Cugat del Vallès, i de l’Escola Ramon Fuster, de Bellaterra.
- L’edifici principal és una construcció singular neogòtica dedicada, a la planta baixa, a Educació Infantil, que té dues línies. A les plantes superiors hi ha el servei de cuina i menjador, un auditori amb capacitat per a 220 persones, despatxos per a visites, infermeria, recepció i direcció.
- Els altres dos edificis, un d’ells de recent construcció, estan dedicats a les cinc línies de Secundària, al primer i al segon pis, i a les diferents modalitats del Batxillerat a la planta baixa. Hi ha dues plantes inferiors, amb les aules complementàries de Batxillerat, els laboratoris, els tallers i les aules d’informàtica i tecnologia. També hi ha la biblioteca i un petit complex esportiu amb dos gimnasos i uns vestidors, situats a sota de les pistes poliesportives.
Visita virtual a l’escola
Us convidem a conèixer les diferents aules i espais de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia. Al Centre de Tibidabo, hi ha 4 línies d’Educació Infantil i 6 línies d’Educació Primària i al de Sarrià, hi ha 2 línies d’Educació Infantil, 5 línies d’Educació Secundària Obligatòria i 8 línies de Batxillerat.