
Batxillerat
El Batxillerat, punt de trobada
Al Batxillerat de l’escola, oferim totes les modalitats de Batxillerat: Ciències i Tecnologia, Humanitats i Ciències Socials i Arts. A l’escola es troben, per cursar-lo, els i les alumnes de les tres escoles de la Fundació Collserola: l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia, l’escola Avenç i l’escola Ramon Fuster.

Batxillerat Tecnològic
Modalitat pensada per a aquells alumnes que, en acabar Batxillerat, volen adreçar-se a graus relacionats amb enginyeria, arquitectura, disseny industrial o ciències en general.

Batxillerat Científic
Modalitat pensada per a aquells alumnes que, en acabar Batxillerat, volen adreçar-se a graus dins dels àmbits biosanitari, mediambiental, de sostenibilitat i d’investigació científica.

Batxillerat Ciències Socials
La modalitat de Ciències Socials està orientada a aquells alumnes que, en acabar Batxillerat, volen adreçar-se a graus relacionats amb la comprensió del comportament humà, l’estudi de les societats i de les relacions interpersonals tant a nivell individual com entre els diferents agents que hi ha a les empreses i institucions.

Batxillerat Humanitats
La modalitat d’Humanitats està orientada a aquells alumnes que volen aprofundir en tot allò que ajuda a comprendre la condició humana.

Batxillerat Artístic
Actualment, no es pot concebre cap empresa, institució, producte, esdeveniment o comunicació sense la presència del disseny i la creació artística.

Batxillerat General
Aquesta modalitat està pensada per a aquells alumnes que, en acabar Batxillerat, no tenen com a prioritat l’accés a la Universitat.
El Batxillerat és la darrera etapa escolar i és, també, l’etapa que condueix a la universitat o als estudis professionals de grau superior. És important, doncs, una formació acadèmica sòlida, però també, i molt especialment, aprofitar els darrers anys en què família i escola compartim la tasca d’acabar d’ajudar a configurar una personalitat que incorpori valors, inquietuds, sensibilitats i criteri propi.
A l’escola es troben, per cursar-lo, els i les alumnes de les tres escoles de la Fundació Collserola: l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia, l’escola Avenç i l’escola Ramon Fuster.
Més enllà dels resultats acadèmics, és prioritari donar continuïtat als objectius educatius, amb la mateixa insistència amb què s’ha anat fent en les anteriors etapes escolars. La relació mestres-alumnat i escola-família, les activitats que es realitzen, i la vida en el dia a dia escolar, estan pensats i viscuts amb aquesta convicció.
L’edat dels nois i noies de Batxillerat i la feina prèvia acumulada, fan particularment productius els propòsits educatius d’aquests darrers anys a l’escola. La família i l’equip de professorat els podem acabar d’ajudar a construir un sistema de valors propi; a despertar curiositats diverses que els obrin horitzons gairebé infinits; a veure el món que els envolta amb respecte, sensibilitat i responsabilitat social; a sentir la necessitat i a ser capaços de pensar lliurement, rebutjant anàlisis simples i veritats úniques. Tot plegat serà tan bàsic en les seves vides, que no podem renunciar a treballar-hi, tant i tan bé com en siguem capaços.
Altres activitats
Àmbits
6 eixos singulars
que ens defineixen