Vols conèixer el projecte d’Educació Infantil de l’Escola?

T’esperem en línia el proper 28 doctubre, a les 18h. Per inscriure’t, omple el formulari que tens a continuació i ben aviat rebràs tota la informació al teu correu electrònic. Connecta’t amb nosaltres!

Alumnes famílies i mestres
#CREANTESCOLA

Oferim una educació integral i de qualitat

En l’etapa educativa d’Educació Infantil es desenvolupen els sabers clau que són la porta d’accés als aprenentatges posteriors i més complexos. El nostre projecte pedagògic desplega un currículum competencial amb propostes que permeten una mirada global de l’aprenentatge dels infants. S’ajusta a la personalitat, interessos i capacitats de cadascú i té en compte les diferents edats i contextos presents a l’escola.

Per a nosaltres, tots els espais de l’escola són espais d’aprenentatge i s’integren per afavorir l’autonomia, la llibertat de moviment, la comunicació, el coneixement, les relacions i el benestar.

Més informació sobre el nostre projecte d’Educació Infantil aquí

Acció tutorial

L’acció tutorial i l’orientació educativa són elements identitaris d’escola i, a través seu, acompanyem i contribuïm al desenvolupament personal i social de l’alumnat en els aspectes intel·lectual, emocional i ètic, d’acord amb les seves característiques personals.

Jocs i rutines

El treball constant mitjançant el joc i les rutines (hàbits) fan que els nens i nenes agafin seguretat i confiança, guanyin en autoestima i en autonomia. El joc possibilita un creixement harmoniós del cos, la intel·ligència, l’afectivitat, la creativitat, l’expressivitat, la sociabilitat i l’alegria.

Projectes globalitzats

En els projectes es desenvolupen de forma global coneixements, estratègies i competències que pertanyen a diferents àmbits i àrees curriculars, a partir de la investigació. Les bones preguntes són el punt de partida de molts processos de recerca.

Espais d’Aprenentatge

Els nens i nenes, barrejats per edats o per nivells, són els protagonistes de l’aprenentatge. Construïm els espais a partir de diferents propostes on els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se i interactuar amb els altres.

Aprenentatge del codi escrit

L’entrada a la lectura i a l’escriptura a l’escola la portem a terme d’una manera significativa combinada amb un treball més sistemàtic de fonètica i grafisme però sempre respectant els diferents ritmes maduratius.

Activitats simultànies

L’aula s’organitza en diversos microespais on els nens i nenes, en petit grup, desenvolupen diferents propostes de manera autònoma. L’alumne és el centre del seu procés d’aprenentatge ja que té l’oportunitat de conèixer-se, gestionar i regular-se a través de l’autoregulació.

L’ESCOLA

Entenem l’escola com un espai de benestar i aprenentatge, en què els i les alumnes se senten segurs i tranquils, se’ls ajuda a descobrir qui són i a potenciar els seus talents.

CENTRE TIBIDABO

Etapes educatives:
Educació Infantil i Primària.

CENTRE SARRIÀ

Etapes educatives:
Educació Infantil, Secundària, Batxillerat, Batxibac i Batxillerat Internacional.