Vine a conèixer l'escola
Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia
a Sarrià o Tibidabo,
truca'ns al
93 211 89 54
o escriu-nos a
fmistralt@fundaciocollserola.cat
“Alumnes, famílies
i professors junts,
#CreantEscola"
Omplir el formulari
20 April — 2021
Iniciem les celebracions de Sant Jordi
#CreantEscolaBatxilleratCultura i valors

A l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia hem iniciat les celebracions literàries de la setmana de Sant Jordi amb els Jocs Florals de 2n de Batxillerat.

Com ja és habitual, l’entrega de premis s’ha fet després que l’alumnat gaudís d’una conferència que, aquesta vegada, ha estat a càrrec de l’escriptora i editora Iolanda Batallé. Batallé, que també és la directora de l’Institut Ramon Llull, institució encarregada de difondre la cultura catalana arreu del món, ha compartit la seva visió sobre el lideratge en clau de transformació.

Per Batallé, liderar és viure i el que és important és que les persones aprenguin a liderar a la seva manera, i no imitant els models masculins que han triomfat fins ara. Per poder fer-ho, són importants els referents que, com ha recordat, tothom té. En aquest sentit, però, ha posat de relleu que, encara avui, els referents femenins que poden tenir les nenes són molt menors. Per Batallé és responsabilitat de tothom canviar-ho.

Un líder, ha explicat, ha de ser generós i això no és fàcil, vol temps i vol autoconeixement. Vol dir saber què fas i per què ho fas. Vol dir saber compartir perquè les persones amb les quals treballes també creixin i destaquin amb tu.

Per Iolanda Batalle és molt important que, fem el que fem, sigui perquè ho volem fer i ser molt conscients sobre a què dediquem el temps perquè, com ha explicat, “no sabem quant temps tenim però som temps”.

Iolanda Batallé ha tancat la intervenció amb un desig-recomanació per a l’alumnat que l’escoltava que, en breu, deixarà enrere l’escola per començar una nova etapa vital: que puguin fer el que els apassioni i trobin el camí per enriquir els altres i enriquir-se ells.

No us perdeu el seguiment en directe de la conferència.